Etsi tältä sivustolta koulutuksia ja sisältöjä...
Etsi sivustolta sisältöjä...
Ohjelmalistaus
Aalto Executive MBA
Aalto EMBA on johtava Suomessa toteutettava liikkeenjohdon Executive MBA -ohjelma. Ohjelmassa erityistä huomiota kiinnitetään strategiaan ja johtamiseen globaalissa toimintaympäristössä.
Aalto Executive MBA in Security and Risk Management
Aalto EMBA in Security and Risk Management on englanninkielinen liikkeenjohdolle suunnattu ohjelma, jonka keskeisiä teemoja ovat strategia, johtaminen, turvallisuus ja riskienhallinta.
Aalto MBA
Aalto MBA on käänteentekevä ohjelma yksilöille, jotka haluavat saada uusia mahdollisuuksia urakehitykseensä sekä uudistaa kykyään kehittää ja johtaa liiketoimintaa.
Aalto-ESADE MBA for Executives
Ohjelma painottaa innovointia, yrittäjyyttä sekä muotoiluajattelua. Opetusta on sekä Aasiassa että Euroopassa, yhdistäen kahden johtavan kauppakorkeakoulun vahvuudet täysin uudenlaiseen Executive MBA-ohjelmaan.
Aalto Executive Summit
Aalto Executive Summitissa verkostoidut kansainvälisen osallistujajoukon kanssa. Viikon aikana opiskellaan maailman huippuluokan kouluttajien johdolla, kehitetään henkilökohtaista johtajuuspotentiaalia ja tavataan liike-elämän vaikuttajia.
Aalto Executive DBA
Aalto Executive Doctor of Business Administration (DBA) on kokeneille johtajille suunnattu kauppatieteellinen tohtorikoulutusohjelma.
Vahvuudet ja vaikuttavuus
Omien vahvuuksien ja heikkouksien tiedostaminen on usein asiantuntijatyössä onnistumisen ja kehittymisen lähtökohta.
Esimiestyö ja johtaminen
Tuoreen esimiehen tarpeet ovat erilaiset kuin vuosikausia johtoryhmätyötä tehneen toimitusjohtajan, mutta molemmat hyötyvät järjestelmällisestä oman johtamisen reflektoinnista ja kehittämisestä sekä ulkopuolisesta palautteesta.
Uudistuminen ja muutos
Jatkuva uudistuminen on yhä merkittävämpi haaste niin yksilöille kuin organisaatioillekin. Coaching-prosessissa muutoksen haasteet pyritään kääntämään mahdollisuuksiksi.
Vuorovaikutus ja yhteistyö
Vuorovaikutus- ja verkostoitumistaidot korostuvat nykyisessä toimintaympäristössä. Niitä tarvitaan niin organisaation sisäisessä yhteistyössä kuin sidosryhmäsuhteitakin hoitaessa.